Generale

Ce ne facem dom’le cu influencerii ăștia?

TU AI AFLAT DE CARTEA PUBLICATA RECENT DE CRISTIAN CHINA-BIRTA?.Termenul de „influencer” a devenit unul destul de familiar, pe care îl folosim de fiecare dată atunci când ne referim la o persoană cu o mare popularitate în social media. Cine sunt de fapt influencerii? Cum te pot ajuta dacă ești antreprenor sau ai tangențe cu zona de marketing sau social media?

Cristian China-Birta a publicat recent cartea „Ce ne facem dom’le cu influencerii ăștia?”, destinată antreprenorilor, oamenilor din zona de marketing și comunicare, dar și tuturor celor ce vor să înțeleagă mai bine acest fenomen și puterea pe care o au influencerii astăzi.

Cartea conține întregul traseu pe care să îl faci atunci când decizi să faci o campanie cu influenceri. Începând cu întrebarea fundamentală dacă merită sau nu să faci acea campanie, trecând prin cum alegi influencerii, ce le ceri, cum îi plătești și cum analizezi rezultatele campaniei.

Aceasta carte poate fii deja precomandata de catre cei interesati ,această carte este destinată oamenilor de afaceri, antreprenorilor, brand managerilor sau tuturor celor din zona de marketing, care vor să înțeleagă cât mai bine cum pot să folosească aceste resurse digitale pentru a obține beneficii pentru brandul sau afacerea lor.

O carte numai buna la inceput de drum in afacera ta , un ajutor de nadejde cand trebuie sa inveti lucruri npi despre cum ca sa faci ca afacerea ta sa mearga ca pe roate, stiu cat de greu este sa iti faci firma sa mearga pentru ca ,si noi avem o firma deschisa axata pe produse pentru copii si bebelusi si mereu trebuie sa fii inventiv sa atragi cumparatorii si eu am citit in carte pasii unei afaceri online de la zero .daca afacerea nu aduce nimic nou in zona de marketing ,sa nu mai spunem despre comunicarea cu clientul ca sa inteleaga cum functioneaza firma ta si ce beneficii are daca ramane clientul tau , orice inspiratie este binevenita.

Descriere cartii „Ce ne facem, dom’le, cu influencerii astia?”.

Cristian China-Birta (Chinezu) este unul dintre cei mai cunoscuți oameni din digitalul românesc, cu o experiență de peste 15 ani în marketing, social media, blogging, dar mai ales consultanță cu privire la campaniile cu influenceri.

Fie că ești expert sau angajat în domeniu, antreprenor, freelancer sau pur și simplu ești curios de puterea pe care o au influencerii astăzi, această carte îți va răspunde la o sumedenie de întrebări, pornind de la cele mai simple și până la cele cu adevărat grele.

Cartea este destinată oamenilor de afaceri, antreprenorilor, brand managerilor sau tuturor celor din zona de marketing, care vor să înțeleagă cât mai bine cum pot să folosească aceste resurse digitale numite influenceri pentru a obține beneficii pentru brandul sau afacerea lor.

Cartea conține întregul traseu pe care să îl faci atunci când decizi să faci o campanie cu influenceri. Începând cu întrebarea fundamentală dacă merită sau nu să faci acea campanie, trecând prin cum alegi influencerii, ce le ceri, cum îi plătești și cum analizezi rezultatele campaniei. Este, de aceea, o resursă fundamentală pentru oricine dorește să investească bugete în influencer marketing.

Eu as cumpara aceasta carte cu mare drag doar sa vad ce idei noi ne ofera autorul ca sa excelam in marketing .